haha

jag hittade tillbaka till min gamla blogg, haha vad kul den är.
den startade sommar 2006 och innehåller allt från peter, hela hösten 06, "helgens citat" som kunde låta "det är väl klart man kollar på pappret, hur ska man annars veta när man är klar?" eller "ge mig handduken, det kommer flyga som fan", till sommaren 07 då jag ville växa upp och jobbade på willys, klagomål på min katt som luktar och fram tills jag insåg att det var dax med en mer mogen blogg och jag fyllde 20.
ni som kommer ihåg adresse, gå dit och läs ett inlägg och skratta. det gjorde jag!

ett av favorit citaten "- ni behöver inte säga det. "Evi, när du blir 30 kommer du och madde bo i en lägenhet under ett soprum och äta gammla kålhuvuden, och barn det kan duinte få egna. du får sno dom""  - höst 07


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0